Afvallen in 1 week

Afvallen in 1 week!

JA! ik wil graag afvallen! Download dan hier het GRATIS ebook!!!

Afvallen in 1 week! Je hoeft jezelf niet te verhongeren of te investeren in onveilige supplementen voor gewichtsverlies. Je hoeft ook niet je workouts te verdubbelen om deze resultaten te bereiken.

Probeer in plaats daarvan deze simpele aanpak, waarbij je kunt kiezen uit de onderstaande tips om gewicht te verliezen die wel werken en je leven niet volledig zullen verpesten.

Kies tenminste vier van de door voedingsdeskundige en fitnessdeskundige ondersteunde tips en gebruik ze zeven dagen lang.  Als je je ambitieus voelt, pak er dan nog een paar aan. Hoe meer wijzigingen je aanbrengt, hoe meer gewicht je tussen nu en het eind van deze week kunt verliezen.

1. Drink voornamelijk water

Water heeft nul calorieën en koolhydraten en weinig tot geen natrium, waardoor het de perfecte afslankdrank is. En, vreemd genoeg, helpt het om het overtollige watergewicht weg te spoelen en het metabolisme te versnellen. Als je water te saai vind voeg dan wat partjes citroen of muntblaadjes toe.

2. Verwissel geraffineerde koolhydraten voor groenten

De eenvoudige koolhydraten in witte rijst, spaghetti en broodjes kunnen grote schade aanrichten aan je gewicht omdat ze erg snel worden verteerd, waardoor je snel weer honger hebt en meer kans hebt om later weer wat te eten.

In plaats van deze voedingsmiddelen kun je het vervangen door gezondere volkorenbroodproducten die veel vezels bevatten die soms een opgeblazen gevoel kunnen veroorzaken. Hierdoor krijg je minder snel honger en eet je dus minder.

In plaats van chips en dip, ga je voor wortels. De complexe koolhydraten uit deze groenten worden langzamer verteerd dan gewone koolhydraten, dus je blijft langer vol. En omdat groenten meestal veel water bevatten, helpen ze ook het overtollige watergewicht weg te spoelen.

JA! ik wil graag afvallen! Download dan hier het GRATIS ebook!!!

3. 30 minuten per dag cardio

Elke training die je hartslag verhoogt zal calorieën verbranden. Maar je zal meer calorieën verbranden als je een cardio routine kiest die meerdere spieren tegelijk gebruikt. Drie training om te overwegen: spinning, cardio kickboxing en boot-camp workouts. Een half uur van elk verbrand 200 tot 300 calorieën, terwijl je je armen, benen en kern verzacht zodat alles slanker en strakker lijkt.

Je verbrandt nog meer calorieën per sessie als je training intervaltraining bevat: afwisselende korte uitbarstingen van intense cardio met langzamere activiteit. Experts weten niet precies waarom het werkt, maar trainers zweren erbij.

Afvallen in 1 week! Probeer de recepten van de afslankrecepten bijbel. Download het gratis ebook. 

4. Drink koffie een uur voordat je aan je training begint

Dit is de enige uitzondering op de regel om alleen te water te drinken: Zwarte koffer bevat maar 5 calorieën en je zal meer energie hebben voor je training. Je zult dus meer calorieën verbranden zonder je te realiseren dat je harder traint. Drink dus maar één bakje zwarte koffie een uur voordat je begint.

Afvallen in 1 week5. Doe 36 Push-ups en Lunges om de andere dag.

Deze sportschool oefeningen helpen bij het beeldhouwen van spieren, zodat je een meer gestroomlijnd uiterlijk krijgt. Voer om de dag drie sets van 12 van elke oefening uit. Push-ups richten zich op je bovenlichaam, terwijl lunges je billen, heupen en dijen bijwerken.

Snelle tip: zorg ervoor dat je rug en benen in een rechte lijn blijven tijdens je push-ups.  Je kunt zelfs nog meer spiermassa opbouwen met de lunges als je in elke hand vrije gewichten vasthoudt terwijl je ze doet.

6. Slaap 30 minuten meer per nacht

Dat extra half uur, of je nu 5 uur of 8 slaapt, kan je voldoende opfrissen zodat je betere voedselkeuzes maakt (met andere woorden, geen snelle suikeroplossing voor ontbijt op zoek naar energie) en je zult niet lusteloos worden. Meer rustgevende slaap (7 tot 8 uur is het beste) het verhoogt ook je stofwisseling. Ook bouwt je lichaam aan je spiermassa als je slaapt.

7. Doe één voedseloffer

Het stoppen van één verwennerij zoals de chips die je eet voor de tv of het chocolade dessert dat je na het eten eet kan een paar honderd calorieën van je dieet afhalen, wat zich vertaalt in minder vet. Je lichaam zal de afwezigheid van één voedseloffer niet eens merken.

8. Eet zalm

Het zit boordevol voedingsstoffen die spiertonus opbouwen en je huid een gezonde glans geven. Sommige voedingsdeskundigen beweren dat het consumeren van een portie (maakt niet uit hoe het gekookt is) je gezicht er meteen wat meer geprofileerd uit laat zien.

Afvallen in 1 week! Probeer de recepten van de afslankrecepten bijbel. Download het gratis ebook. 

9. Neem een anti-gas pil

Neem een ​​van deze kauwtabletten die zonder recept verkrijgbaar zijn bij drogisterijen, om een ​​opgeblazen gevoel in je onderbuik op te heffen en gasbelletjes in je spijsverteringskanaal op te ruimen, hierdoor krijg je een plattere buik.

10. Ga rechtop staan

Als je je rug strak houdt en je schouders naar achteren terwijl je in je buik naar je ruggengraat zuigt, krijg je een slanker, meer gestroomlijnd midden.

11. Doe squats en sit-ups

Bodybuilders gebruiken deze techniek vóór wedstrijden omdat het direct aan spieren toevoegt. Doe drie sets van 12 van elke oefening om je buikspieren, kont en benen tijdelijk aan te spannen.

 

Is afvallen in 1 week mogelijk? Ja het kan!! Als je maandag begint met 4 of 5 van deze tips zal je volgende week maandag al resultaat zien. Hoeveel je dan bent afgevallen ligt helemaal aan jezelf.

Afvallen in 1 week! Probeer de recepten van de afslankrecepten bijbel. Download het gratis ebook. 

Nieuw: Afvallen met Nederland, het nieuwe dieetplan waarmee je snel en gezond kan afvallen. Lees hier meer over afvallen met Nederland.

Reageren kan onderaan deze pagina. 

Share this...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *